Monday, July 12, 2010

Semangat atau buat orang Down..

Assalamualaikum w.b.t.......
Entahlah.....entry yang bagus...bagus ke?baguslah tue....sabar..sabar...sabar...
aku dah rasa macam alien sekarang...semangat kot...boleh menggigil aku satu hari nie...telajak perahu boleh di undur,telajak kata buruk padahnya...maaflah....hanya aku yang tahu apa yang aku rasa,kepada yang senasib,sabar k....sabar...biar orang nampak kelemahan kita,tapi janganlah sampai cakap macam tue...kita boleh...sabar k,kepada yang kawan aku satu lagi....Inilah realiti,yang perlu kita hadapikan...tolonglah janganlah sampai keluar words macam tue,orang akan rasa down....Orang yang aku pernah hormat,tapi kalau cakap macam tue,,minta maaflah...selagi boleh sabar,akan aku sabar...terima kasih sebab buatkan aku jadi lebih semangat untuk buktikan pada kalian yang aku mampu...manusia pun ada tahap kesabaran....sabar ju..sabar..sabar...

Minta maaflah,aku jadi takut dengan dia,aku jadi trauma dengan dia,minta maaf banyak-banyak....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...