Sunday, August 8, 2010

Aku bersyukur....


(I miss you all......especially Dayana Ahmad Khairi...She alwayz give me support...thank a lotz..)

Sabar dengan ujian yang telah ju hadapi....ju bersyukur sekarang...ju dah mula tenang...walaupun kadang-kadang terfikir kenapa ju yang perlu galas beban tue...alhamdulillah rupanya ALLAH nak bagi ju sesuatu yang lebih baik...ju tahu semua tue,tapi kadang-kadang ju abaikan...

Ju pegang pada ayat ni:
Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu,dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui........

Betulkan....

Kepada adikku nurul yang selalu dengar luahan kakaknya,thank a lot...ko mesti marah aku kalau pk benda yang sama...aku minta maaf,tapi tulah aku nurul...kelemahan aku...
Aku dah cuba tapi makan masa kan..betul...life must be go on...

Dengan apa yang berlaku sekarang,ju jadi berhati-hati dengan perkara yang akan datang....Kadang-kadang ju marah,ju masih nak think +ve pada benda yang betul2 dah nyata....

Ingatlah,stop thinking....plizz ju...this is for your future life....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...