Wednesday, June 30, 2010

Hati perempuan.....


Sebagai seorang perempuan ju faham apa yang dia rasa...tapi kte kne kuat dengan semua ni..apa yang datang dariku adalah rezeki....aku rasa bosan dengan apa yang aku alami sekarang..tapi apa yang aku boleh buat sekarang,kekalkan apa yang aku dah buat sekarang dan perhatikan apa yang akan berlaku akan datang....Sudah cukuplah dengan apa yang aku tanggung...tapi aku tahu,dugaan buatku sekarang ada hikmahnya...

Yes,,sometimes kita terpaksa pk pasal diri sendiri jugak...orang tengok jer aku hepy2,tapi dalam hati nie hanya ALLAH yang tahu,kadang-kadang kte nak satisfy apa yang orang nak xbolehkan...

perempuan nie ada sifat sensitifnya,sekasar mana pun ia ada perasaan...ju ad perasaan,bukan ju xde perasaan dengan keputusan ju..macam nak nangis baca blog seseorang..aku mahu mengalah dengan semua nie...aku tidak mahu mengecewakan orang lain...bukan sifatku begitu...

Hari sedih sedunia hari nie...masalah bertimpa-timpa....serabut dengan macam-macam dugaan ni...aku tahu orang yang memikirkan aku lagi serabut...hopefully kte boleh bersabar dengan dugaan ni k...insyaALLAH...

Alangkah bahagianya,jika tiada masalah..ju pegang kate2,sebanyak mane masalah kita harus hadapi dengan sabar...sabar ju...be patient...

Esok nak keje,tapi mata ni xbleh terlelap...

Dia memang baik..semua orang hargai dia...ju bangga dengan dia...tapi memang betul,kesabaran dia dalam nasihatkan orang buat orang lain respect dekat dia...dia tidak pernah datangkan masalah..low profile dan mempunyai wawasan yang tinggi...ju bangga dengan dia...

keputusan yang dia buat xpernah dia goyah...aku rasa,aku orang yang banyak kekurangan...ju doakan dia akan success dengan apa yang dia buat...

sepandai mana kita pun,akhlak kita terhadap orang dikeliling kita adalah penting.....

tapi.......
xpelah ju harus tido...esok nak buat audit dekat luar...thank semangat tue...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...